درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند سیماران از راهبندهای پرفروش و باکیفیت می باشد که بوم آن 4 الی 6 متر قابل تنظیم می باشد. راهبند الکترومکانیک سیماران برای ترددهای متوسط پیش بینی شده است. کاربرد آن در پارکینگ های عمومی و خصوصی ، ورودی مکان هایی همچون محوطه های باز، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن ، ایستگاه نگهبانی و ... می باشد.

راهبند سیماران نسبت به سایر راهبند های موجود خو ش قیمت و پرفروش تر می باشد و قطعات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. با کلیه ی دستگاه های کنترل تردد ، پلاک خوان ، دوربین کنترل سرعت ، تگ پلاک خوان و RFID قابل کار کردن می باشد.

  • ۰
  • ۰

تیغه شفاف

تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات از مواد خالص پلی کربنات می باشد که در ضخامت های 2 ، 3 و 4 میل تولید می شوند.تیغه 2 میل با غضروف آلومینیم ، تیغه 3 و 4 میل با لوله گالوانیزه و استیل تولید می شوند .برای دهنه های با عرض بالاتر از 4 متر بهتر است از نمونه های 3 میل به بالا استفاده کرد.

ساختار تیغه ها به گونه ای می باشد که با ضربه های سنگین و کشش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند . از این تیغه ها می توان به راحتی در کرکره های پاساژها ، صرافی ها ، طلا فروشی ها و ... استفاده کرد. استفاده از مواد 100 درصد پلی کربنات در تیغه شفاف و بکار نبردن مواد ناخالص که باعث کاهش کیفیت تیغه پلی کربنات می شود. به مرور زمان باعث تغییر رنگ در تیغه ها می شود.

  • ۰
  • ۰

موتور درب اتوماتیک شامل انواع موتورهای جک پارکینگی بازویی ، ریلی ، زیرسطحی و ... ، موتور درب اتوماتیک شیشه ای ، موتورهای کرکره برقی ، موتور درب سکشنال ، موتور سریع السیر سه فاز صنعتی و ... نیز از انواع مدل ها محسوب می شود.

همان طور که مشاهده میکنید تنوع بسیاری در موتورهای درب اتوماتیک وجود دارد و هر کدام کاربردی متفاوت دارند و بسته به نوع کاربرد و محیط استفاده می توان از آنها بره برد.

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی اتوماتیک که برای سهولت در تردد و بالا بردن امنیت ساختمان امروزه استفاده می شود قابلیت استفاده از انواع تیغه های کرکره را دارا می باشد. از انواع تیغه های کرکره اتوماتیک می توان به بلیت آلومینیم ، گالوانیزه ، پلی کربنات ، رول گیتر و ... استفاده کرد.