درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک یکی از انواع تکنولوژیهای روز دنیا است که در حفاظت از جان و مال انسان نقش مهمی را ایفا می‌کند. این وسیلهی ارزشمند با برخورداری از سنسورهای مخصوص تعبیه شده در خود در زمانهای مورد نیاز عکس العمل ( باز یا بسته شدن) دلخواه فرد را بدون کوچک‌ترین تماس یا نیرویی ایجاد کرده و سهولت بالایی را برای فرد به وجود خواهد آورد. درب اتوماتیک به دلیل ویژگی‌های مثبت و مزایایی که برای مصرف کنندگان به همراه داشته در طی سال‌های اخیر از تغییرات زیادی بهره‌مند شده و تنوع خوبی را در اختیار متقاضیان قرار داده است. اگر چه این تنوع در کاهش محدودیت‌های موجود در انتخاب درب مد نظر مشتری تاثیرگذار بوده، ولی ممکن است سبب گمراهی مشتری شده و احتمال خطا را در انتخاب مناسبترین محصول افزایش دهد. از همین رو نیاز است با شناخت انواع این دربها با اطلاعات بالاتری به سراغ خرید آن رفته و بهترین گزینهی موجود را انتخاب نمایید.

  • ۰
  • ۰

کنترل عبور و مرور و جای پارک خودروها ، بالا بردن امنیت مکان های نظامی و دولتی ، اخذ عوارض راه ها یا پارکینگ ها همواره از مسائل مهمی بوده است که به وسیله ی راهبند ها ساماندهی شده است.

راهبند که گونه ای از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود را امروزه در همه جا می توان یافت ، نوع ستونی آن مقابل سفارت خانه ها و شهرداری ها ، نوع دفنی آن مقابل نهادهای امنیتی و نیروگاه ها ، نوع زنجیری برای مکان هایی که عرض پوشش دهی بین 8 تا 16 متر می باشد و راهبند اهرمی آن که متداول ترین نوع می باشد در پارکینگ های عمومی و شخصی نصب می شود.

  • ۰
  • ۰

کرکره اتوماتیک (کرکره برقی) امروزه به دلیل قیمت مناسب ، زیبایی ، راحتی ، سهولت در اجرا به اولین انتخاب برای درب منازل مسکونی ، ساختمان های تجاری و اداری ، درب سوله ها و کارخانه ها ، درب ورودی مغازه ها و فروشگاه ها ، محافظت از پنجره ها و ... تبدیل شده است.

برای انتخاب درست کرکره اتوماتیک باید محاسن و معایب هر یک از تیغه ها را بدانیم و با اجزای به کار رفته در کرکره برقی آشنا شویم تا بتوانیم علاوه بر برطرف کردن نیاز خود امنیت مکان تحت الحفظ را نیز بالا ببریم.