درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند دستی

راهبند دستی نیز گونه ای از راهبند می باشد که بدون نیاز به برق عمل می کند و می توان به کمک دست عرض دلخواه رو پوشش داد. معمولا ساختار راهبندهای دستی از فلز و پلاستیک می باشد و برای محیط هایی که تردد پایین می باشد می توان از مدل راهبند دستی استفاده کرد تا به صرفه تر باشد.

 موانع کفپوش محافظ تقویت شده ای را ارائه می دهد که به صورت فلاشر در کف نصب شده است. طرحی شفاف که 12 '' قد دارد ، محصول و چنگالها را از فشار وارد مسیرهای پیاده رو یا تجهیزات محافظت شده نگه می دارد. ساخته شده از فولاد محکم 11 سنج به 12 مانع عمیق 12 "قد 6" تشکیل شده است 

  • ۰
  • ۰

نصب درب ریلی اتوماتیک شرکت Nice Group USA ("سازنده") این محصول را عاری از نقص در مواد و کار برای مدت زمان 2 سال از تاریخ تولید این ضمانت ها به جای سایر موارد است ضمانت نامه های بیان شده به موتور درب ریلی تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز باشد یا ضمنی دارند و در صورت آسیب دیدن محصول به دلیل آن ، اعتبار آن باطل است.

محدود به نصب نامناسب طور معمول استاندارد دربهای ریلی مسکونی بین 300 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم می باشد استفاده نادرست. عملکرد مناسب این محصول به رعایت دستورالعمل های مربوط به نصب ، بهره برداری ، تعمیر و نگهداری و آزمایش عدم رعایت دقیق آن دستورالعمل موجب فلاشر و ریموت درب پارکینگ ضمانت این ضمانت محدود می شود.

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی

کرکره برقی یا کرکره رول آپ به نوعی از کرکره ها اطلاق می شود که به وسیله ی ریموت کنترل باز و بسته می شود و می توان از انواع تیغه های آلومینیمی ، فوم دار ، پانچ ، گالوانیزه ، رول گیتر و پلی کربنات یا تیغه شفاف برای ساخت کرکره برقی بهره برد.

کرکره رول آپ از قطعات دیگری همچون موتور ، محور ، ریل ، رسیور ، اندکب ، چراغ فلاشر ، پایه و ... تشکیل شده است . موتور کرکره های اتوماتیک به دو دسته ی ساید و توبولار تقسیم بندی می شود. از موتورهای ساید برای وزن های بالاتر و از موتورهای توبولار برای وزن های پایین تر و ترددهای پایین استفاده می شود با گسترش استفاده از موتورهای الکترومکانیک ریسیور توبلار استفاده می شود .