درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند ارزان

راهبند ارزان را می توان برای ترددهای پایین تا متوسط استفاده کرد. از جمله راهبندهای ارزان قیمت بازار می توان به برندهای بارزانته ، بتا ، دلتا ، یونیورسال ، سیماران اشاره کرد. تمامی راهبندها با گارانتی 1 الی 2 ساله عرضه می شوند و قابلیت همخوانی با کلیه ی دستگاه های کنترل تردد را دارا می باشند. بوم برخی از آنها تلسکوپی و قابل تنظیم می باشد و برخی نیز دارای طول بوم ثابت 3 متری ، 4 متری و 6 متری می باشند.

مانع چیزی مانند یک قانون ، قانون یا خط مشی است که اتفاق یا دستیابی به آن را دشوار یا غیرممکن می کند.

معمولا به ازای هر متر بازوی راهبند 1 ثانیه زمان درنظر گرفته می شود ، لذا راهبند 4 متری در 4 ثانیه و راهبند 6 متری 6 ثانیه زمان برای باز شدن نیاز دارد. علاوه بر این برخی از راهبند ها مکانیکی عوارض و مالیات بارزترین مانع تجارت آزاد است. نیز پر سرعت می باشند که در 2.5 ثانیه باز یا بسته می شوند.

  • ۰
  • ۰

موتور درب سکشنال برای درب های زیرسقفی سکشنال که از چندین پنل ساخته شده اند استفاده می شود . این موتورها دارای توان و قدرت های متفاوت 600 تا 1200 نیوتن تولید و عرضه می شوند . از جمله معروف ترین برندهای تولید موتور درب سکشنال می توان به نایس ایتالیا ، سامفی فرانسه ، فک ایتالیا ، مارانتک آلمان ، کامه ایتالیا و بنینکا ایتالیا اشاره کرد.

موتورها در درب سکشنال با تامین نیروی اولیه، باعث باز شدن یا جمع شدن پنل ها زیر سقف میگردد. این موتورها بسته به ابعاد و وزن کلی درب دارای نیوتن های مختلفی می باشد که همواره باید درست انتخاب تا فشار وارده بر موتور در طولانی مدت باعث خرابی آن نشود. در ادامه با انواع مختلف موتور درب سکشنال آشنا می شویم :

  • ۰
  • ۰

راهبند هیدرولیک به راهبندی اطلاق می شود که توسط پمپ روغن و فشار هوا کار می کند. استفاده ار این راهبند در مکان هایی با تردد نامحدود توصیه می شود . از دو برند معروف و صاحب نام در زمینه ی تولید راهبند های هیدرولیک می توان به برند فک ایتالیا و فادینی ایتالیا اشاره کرد. کیفیت ساخت فوق العاده ، گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت ، کارکرد بی نهایت و قابلیت همخوانی با کلیه ی دستگاه ها و نرم افزارهای کنترل تردد از دیگر ویژگی های راهبند الکتروهیدرولیک می باشد.