درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید درب اتوماتیک باید چند نکته اساسی را در نظر گرفت که بتوان بهترین انتخاب را انجام داد. درب‌های کشویی اتوماتیک با قاب‌بندی جذاب و سبک‌های براق برای تکمیل هر ورودی طراحی شده‌اند. درب‌های کشویی شیشه‌ای زمانی ایده‌آل هستند که منظره‌ای بدون مانع و اجازه ورود نور طبیعی به ساختمان به میان می‌آیند. درب های شیشه ای کشویی دورماکابا یک راه حل ورودی بادوام و دلپذیر است. اپراتورهای درب کشویی اتوماتیک دسترسی آسان بدون هندز را ایجاد می کنند. اپراتورهای درب کشویی باز شدن درب بی صدا و روان را ارائه می دهند. درهای برای یک میلیون چرخه در هوای سخت آزمایش می شوند. درب کشویی ساختمان خود را از میان طیف وسیع محصولات دورماکابا در زیر انتخاب کنید.

درب بازکن های اتوماتیک توسط به عنوان کیت های فروخته می شود، "آن را خودتان انجام دهید" که شامل همه چیزهایی است که برای نصب استاندارد درب بازکن نیاز دارید. به گونه ای طراحی شده است که نصب آن آسان بوده و نیازی به برق و جوش نیست. لوازم جانبی درب بازکن ما از فرستنده های اضافی برای دروازه شما گرفته خرید درب اتوماتیک تا قفل های درب که به طور موثری دارایی شما را ایمن می کند، می باشد. تمامی محصولات درب بازکن اتوماتیک با برق و انرژی خورشیدی سازگار هستند.

بیایید با پاسخ به رایج ترین شک و تردیدهای اولیه ای که مشتریان ما هنگام تماس با ما دارند شروع کنیم.

ما 6 شک و تردید رایج را جمع آوری کرده ایم:

1) درب اتوماتیک چگونه کار می کند؟

درب اتوماتیک به لطف یک موتور طراحی شده خاص حرکت می کند که توسط یک کنترل از راه دور کار می کند و یک ضربه به واحد کنترل می فرستد که موتور را فعال می کند.

واحد کنترل همچنین سیگنال های دیگری مانند فتوسل ها را تشخیص می دهد.

فتوسل قطعه ای است که دائماً با واحد خرید درب اتوماتیک کنترل در ارتباط است. از طریق یک پرتو نور، تشخیص می دهد که آیا اشیا یا افرادی در محدوده عمل دروازه وجود دارند یا خیر.

فتوسل برای جلوگیری از له شدن افراد یا اشیا ضروری است.

2) تعمیر و نگهداری دروازه چگونه کار می کند؟

تعمیر و نگهداری بخش مهمی از محافظت از دروازه ما است. تمیز نگه داشتن درب اتوماتیک مکانیزم های داخلی دروازه همیشه و روغن کاری شده ضروری است.

شما به سه دلیل نیاز به تعمیر و نگهداری دارید:

از جدایی های آینده خودداری کنید

یک مشکل را شناسایی کنید و بلافاصله با اجتناب از هزینه های تعمیر بالا آن را حل کنید

از حوادث ناخوشایند در خانه به دلیل خرابی برخی از اجزا مانند فتوسل خودداری کنید

3) نوع دروازه ها

امروزه ما می توانیم 2 نوع دروازه پیدا کنیم:

دروازه چرخشی: این نوع دروازه از دو برگ تشکیل شده است که با چرخش بر روی یک تکیه گاه باز می شوند. به طور کلی، درها به سمت داخل باز می شوند، اما می تواند تغییر کند زیرا ویژگی های دروازه ها بسته به نوع زمینی که در آن نصب می شود، متفاوت است.

دروازه کشویی: این نوع دروازه دارای قسمت متحرکی است که بر روی شبکه ای که به صورت افقی روی زمین قرار می گیرد، می لغزد. این راه حل عالی برای خانه هایی با فضای محدود است.

4) چند نوع موتور وجود دارد؟

امروزه می توان 4 دسته از موتورهای موجود در بازار را شناسایی کرد:

موتورهای خطی: مجهز به بهترین فناوری با پیچ های توپی هستند درب اتوماتیک که سرعت بالا را با عملکرد رانش متوسط ​​به بالا تضمین می کنند. آنها معمولاً به عنوان جایگزینی برای سیستم های هیدرولیک یا پنوماتیک استفاده می شوند.

موتورهای مفصلی: آنها برای خودکار کردن دروازه های چرخشی حتی با ستون های بزرگ ایده آل هستند. کاربرد پشت ستون موتور را تقریباً از بیرون دروازه نامرئی می کند: یک راه حل عالی برای کسانی که نمی خواهند به طراحی بیرونی آسیب برسانند.

موتورهای هیدرولیک: معمولاً در دسته خود ارزان‌ترین هستند اما به همان اندازه قوی هستند. آنها عملکرد عالی را با حداقل زمان باز کردن ارائه می دهند. در موتورهای هیدرولیک مداری، غلتک ها خرید درب اتوماتیک به صورت هیدرودینامیکی پشتیبانی می شوند. این اصطکاک را به حداقل می رساند و عملکرد عالی را حتی در فشارهای بالا تضمین می کند.

موتورهای زیرزمینی: آنها از نظر استحکام و ظاهر محتاطانه متفاوت هستند که آنها را تقریبا نامرئی می کند. این نوع موتور طراحی ورودی را بدون تغییر حفظ می کند و برای انواع دروازه ها مناسب است. این راه حل همچنین برای دروازه های مسکونی که نیاز به حجم کاری روزانه زیادی دارند، کاملاً مناسب است. به عنوان مثال، در کاتالوگ مدل 230V-24V زیرزمینی الکترومکانیکی عملگر را خواهید یافت.

5) در صورت قطع برق چه اتفاقی می افتد؟

مشکلی نیست، هر دروازه مجهز به کلید مخصوص برای باز شدن دستی در صورت شکستگی یا خاموشی ناگهانی است. باز کردن سریع و آسان است و برای برخی از انواع گیت ها، موتوری با استقلال چند ساعته نیز وجود دارد که حتی در صورت قطع برق به کار خود ادامه می دهد.

درب اتوماتیک: اگر برق نباشد چه باید کرد

6) چرا باید به تکیه کنم؟

کارشناسان علاوه بر سال ها تجربه در صنعت، همواره در حال تحقیق در مورد فناوری های جدید برای نصب موتورهای جدید هستند.

نه تنها فن آوری بالا، بلکه طعم زیبایی نیز دارد، دروازه اولین چیزی است که در یک خانه می بینید و چه کسی یک دروازه ناخوشایند را می خواهد؟

همیشه به دنبال ترکیبی عالی از تکنولوژی بالا و طراحی سطح بالا است... دیدن باور کردن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی