درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ضرورت استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. کاهش هزینه ها در بلند مدت، عدم نیاز به تماس با درب و افزایش بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، میزان حداکثری عبور نور، افزایش امنیت و زیبایی، استفاده و نگهداری آسان و ... همگی باعث شده اند تا کمتر مکان عمومی را یافت که از انواع درب اتوماتیک در آن استفاده نشده باشد.

از اجزای تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک شیشه ای می توان به اپراتور، شیشه سکوریت، کاور آلومینیم یا استیل، چشمی، مرکز کنترل، موتور، قفل برقی، باتری، منبع تغذیه اشاره کرد. مهم ترین جزء و عمده ی تشکیل دهنده ی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مربوط به اپراتور آن می باشد.

  • ۰
  • ۰

تعمیر درب اتوماتیک باید به گونه ای انجام شود که کلیه ی درب های اتوماتیک نظیر درب اتوماتیک شیشه ای، جک پارکینگی ، متعلقات نصب و راه اندازی آنها را در برگیرد. تعمیر هر یک از انواع درب اتوماتیک نیازمند به فردی باتجربه می باشد که نصاب ماهر آن حرفه می باشد وگرنه عیب یابی به درستی انجام نمی شود و علاوه بر تحمیل هزینه اضافه بر ارباب رجوع باعث خرابی بیشتر می شود.

همان طور که گفته شد به طور مثال چنانچه درب سکشنال ما به مشکلی برخورده باشد باید نصاب درب سکشنال که بارها این درب را نصب کرده است و با جزییات اجرایی هر یک از اجزا آشنایی دارد اقدام به تعمیر این درب کند.