درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی شفاف

کرکره برقی شفاف که از مواد پلی کربنات تشکیل می شوند تیغه های امنیتی محسوب می شوند که از آنها در کرکره های برقی استفاده می شود. تیغه های پلی کربنات دارای ضخامت های متفاوت می باشند که بسته به ابعاد دهنه ها و میزان امنیت مورد نظر و بودجه ی در نظر گرفته شده می توان بهترین انتخاب را انجام داد.

تیغه های کرکره برقی شفاف در رنگ های مسی ، دودی ، مات شیری رنگ و بدون رنگ شفاف تولید می شوند . برای افزایش مقاومت تیغه ها از لوله های استیل و یا گالوانیزه و یا غضروف آلومینیمی در بینا بین تیغه ها استفاده شده است. این کار سبب افزایش مقاومت فشاری و کششی تیغه ها میشود .

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک آچیلان در از برندهای با سابقه در زمینه ی تولیدات محصولات درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. امروزه کمتر جایی را می توان یافت که به نوعی از انواع درب های اتوماتیک مانند راهبند ، کرکره های برقی ، درب شیشه ای اتوماتیک ، جک های پارکینگی و ... در ارتباط نباشد.

همچنین در پروژه های صنعتی مانند کارخانه ها ، فرودگاه ها ، انبارها ، سوله ها و ... از انواع درب اتوماتیک صنعتی همانند درب های سریع السیر ، کرکره های صنعتی ، درب آشیانه هواپیما ، داک لولرها و داک شلترها استفاده می شود.

  • ۰
  • ۰

نگهدارنده ی جای پارک یا قفل پارکینگ از جمله ملزومات دنیای امروزی می باشد. آرامش خیال از در دسترس بودن آسان جای پارک ، جلوگیری از تنش بین رانندگان ، صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان ، نصب راحت از جمله مزایای استفاده از نگهدارنده ی جای پارک می باشد.

قفل های پارکینگ به دو صورت دستی و اتوماتیک موجود می باشند . مدل اتوماتیک با ریموت باز وبسته می شود و ساخت ایتالیا می باشد. مدل دستی نیز به دو صورت U  شکل و ستونی در 3 رنگ قرمز نارنجی و مشکی قابل عرضه می باشد.

  • ۰
  • ۰

راه بند

راه بند خودرو برای نظارت بر رفت و آمد خودروها در ورودی نگهبانی ها و پارکینگ ها نصب می شود. استفاده از راه بند مزایای زیادی همچون به نظم درآوردن خودروهای ورودی، اطلاع از میزان جای پارک باقی مانده ، اخذ عوارض پارکینگ ، جلوگیری از ورود افراد ناشناس و ... اشاره کرد.

ویژگی های مکانیکی تقویت شده این راه بند اتوماتیک به معنای ماندگاری طولانی مدت آن است. علاوه بر این ، بوم خارجی به راحتی قابل تعویض هستند بنابراین ظاهر خوب نیز قابل تجدید است. یک سیستم تحمیل چراغ و LED باعث می شود راهبند لایف برای هر مکان ، از مکانهای مسکونی گرفته تا صنعتی مناسب باشد. اتوماسیون به یک سیستم رمزگذار مجهز شده است تا دسترسی شما حتی ایمن تر شود. آخر مدل سوپرا مناسب استفاده فشرده است.