درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

نگهدارنده ی جای پارک یا قفل پارکینگ از جمله ملزومات دنیای امروزی می باشد. آرامش خیال از در دسترس بودن آسان جای پارک ، جلوگیری از تنش بین رانندگان ، صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان ، نصب راحت از جمله مزایای استفاده از نگهدارنده ی جای پارک می باشد.

قفل های پارکینگ به دو صورت دستی و اتوماتیک موجود می باشند . مدل اتوماتیک با ریموت باز وبسته می شود و ساخت ایتالیا می باشد. مدل دستی نیز به دو صورت U  شکل و ستونی در 3 رنگ قرمز نارنجی و مشکی قابل عرضه می باشد.

نگهدارنده ی جای پارک :

مدل دستی نیازمند یه قفل برای ماندن در حالت ایستاده دارد و از شبرنگ بر روی آن استفاده شده است تا در هنگام شب رانندگان با نگهدارنده ی جای پارک برخوردی نکنند. قیمت مدل دستی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قفل پارکینگ نیز خود نوعی از راهبند محسوب می شود که تنها وظیفه ی نگهداری از جای پارک یک خودرو را بر عهده دارد  جنس قفل پارکینگ فلزی بوده که به سایز 70 سانتی متر تولید گردیده است . کارکرد قفل پارکینگ فلزی بصورت اتوماتیک ( برقی و باتری ) انجام می پذیرد .

برچسب هشداردهنده No Parking در روی بدنه این قفل پارکینگ دستی با یک قفل ثابت شده و پارکینگ را محفوظ می دارد و برای استفاده از فضای پارکینگ نیز به روی زمین خوابانیده می شود تا خودرو بدون تهدید خطر از روی آن عبور کرده و در محل پارک مورد نظر قرار گیرد .

قفل پارکینگ :

حذف درگیری و نزاع بر سر جای پارک ارتفاع قفل پارکینگ حدود 60 سانت بوده که از لوله هایی با مقاومت بالا ایجاد شده است تا خم و یا شکسته نشود گاهی نیز موجب نزاع و درگیری بین افراد می گردد. یکی از ساده ترین راه کارها برای حل نمودن این مشکل روزمره استفاده از قفلهای پارکینگ می باشد.

قفل پارکینگ فلزی با یک قفل ثابت شده و پارکینگ را محفوظ می دارد و برای استفاده از فضای پارکینگ نیز به روی زمین خوابانیده می شود تا خودرو بدون تهدید خطر از روی آن عبور کرده و در محل پارک مورد نظر قرار گیرد .

ویژگی ها

  • استحکام زیاد
  • مسدود کردن فضای پارکینگ شما برای دیگران
  • ساخت ایتالیا
  • ۲ سال گارانتی
  • قابلیت نصب در انواع پارکینگ های اختصاصی و عمومی با رول پلاک شدن در زمین
  • مجهز به ریموت کنترلر
  • ساخته شده از فولاد مقاوم
  • دارای برچسب هشدار No Parking

 استحکام بالا در هنگام بالا بودن علمک قفل پارکینگ فلزی که با ریموت کنترل بالا Beninca ایتالیا وسیله ای است که در پارکینگ های اختصاصی و پایین می رود عملا امکان ورود خودروها به پارکینگ مربوطه گرفته می شود و با پایین رفتن علمک قفل پارکینگ فلزی فضای پارکینگ دوباره در اختیار مالک آن قرار می گیرد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی