درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک باید اطلاعاتی از محل نصب پروژه ، میزان بودجه درنظر گرفته شده و نیازهای کارفرما را بدانیم. درب های اتوماتیک انواع متفاوتی را شامل می شوند که می توان به کرکره اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای ، جک پارکینگی بازویی و ریلی ، درب سکشنال زیرسقفی ، درب سریع  السیر صنعتی و ... اشاره کرد.

بهترین درب اتوماتیک بسته به پروژه تعریف می شود و نمی توان برای تمامی پروژه ها یک پیشنهاد همیشگی ارائه داد. به طور مثال برای مکانی که میزان تردد بسیار بالا می باشد نباید از سیستم کارکرد الکترومکانیک استفاده کرد و یا استفاده از سیستم کارکرد الکتروهیدرولیک برای تردد پایین منطق ندارد و صرفا هزینه را افزایش می دهد.

  • ۰
  • ۰

کرکره اتوماتیک (کرکره برقی) امروزه به دلیل قیمت مناسب ، زیبایی ، راحتی ، سهولت در اجرا به اولین انتخاب برای درب منازل مسکونی ، ساختمان های تجاری و اداری ، درب سوله ها و کارخانه ها ، درب ورودی مغازه ها و فروشگاه ها ، محافظت از پنجره ها و ... تبدیل شده است.

برای انتخاب درست کرکره اتوماتیک باید محاسن و معایب هر یک از تیغه ها را بدانیم و با اجزای به کار رفته در کرکره برقی آشنا شویم تا بتوانیم علاوه بر برطرف کردن نیاز خود امنیت مکان تحت الحفظ را نیز بالا ببریم.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفید در زمینه ی انتخاب درست انواع درب اتوماتیک نظیر جک پارکینگی و راهبند در اختیار شما بگذاریم. با ما همراه باشید ...

جک پارکینگی

کلیه ی درب های پارکینگی که از فلز و چوب ساخته می شوند برای اتوماتیک شدن نیازمند جک پارکینگی می باشند. درب های پارکینگی معمولا لولایی یا ریلی می باشند که به ترتیب باید از جک های بازویی و ریلی (کشویی) برای اتوماتیک کردن آن ها استفاده کرد. برای انتخاب مناسب درب اتوماتیک پارکینگی دانستن چند نکته لازم و ضروری می باشد :