درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موتور ساید صنعتی

موتور ساید صنعتی سه فاز می باشد و برای کرکره های صنعتی با ابعاد بزرگ و سنگین و همچنین تردد بالا همچون کرکره اتوماتیک پاساژها، سوله ها، کارخانه ها، فرودگاه ها و... از آنها می توان استفاده کرد. قدرت، سرعت و کیفیت این موتورها بالاتر از موتورهای ساید تک فاز می باشد.

موتورهای ساید یا گیربکسی یکی از انواع موتورهای کرکره ای است که در اماکن با تردد بالا و درب هایی با ابعاد بالا استفاده می شود مانند درب های صنعتی سوله ها، مجتمع های مسکونی، منازل با تعداد پارکینگ بالا و کلیه ی مکانهایی که تردد و ابعاد درب آنها بالاست.

موتورهای ساید آلمانی بر اساس نیوتن محاسبه می شوند مانند 500 نیوتن یا 750 نیوتن که بر اساس وزن تیغه و ابعاد درب موتور انتخاب می شود .

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک سکشنال از چندین پنل به ضخامت 4.5 سانتی متر تشکیل شده است که از فضای سقف پارکینگ برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. برای این منظور تنها 20 سانتی متر از فضای سقف را می  توان برای این منظور لحاظ کرد. درب سکشنال از اجزایی همچون پنل ها ، موتور و متعلقات آن ، یراق آلات پنل تشکیل شده است. همچنین می توان به درب زیرسقفی سکشنال درب نفر رو و پنجره اضافه کرد.

  • ۰
  • ۰

درب کشویی حیاط

درب کشویی حیاط  را می توان به وسیله ی جک های پارکینگی ریلی برقی کرد. با توجه به وزن درب ریلی پارکینگ و طول و میزان تردد می توان از انواع جک ریلی پارکینگ استفاده کرد. از انواع موتور درب های کشویی می توان به انواع مسکونی و صنعتی اشاره کرد که درب های 600 کیلوگرم تا 4 تن را می توان به وسیله ی این موتورها جابجا کرد.