درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب زیرسقفی سکشنال

درب زیرسقفی سکشنال که بیشتر درهای مقطع به صورت استاندارد دارای دو پوشش هستند که پنل های آن با فوم عایق 42 میلی متر تا 67 میلی متر ضخامت دارند. این بخش ها به طور کلی از استیل گالوانیزه برای استحکام و ماندگاری ساخته می شوند.

ساخت کارآمد و چشمگیر درب زیرسقفی سکشنال مقطعی باعث استحکام و پایداری در سایر درب ها موتور سامفی فرانسه حتی در اندازه های بزرگتر نمی شود. در نتیجه درب سکشنال ، با استفاده از درب مقطع می توان دهانه های گاراژ قابل توجهی بزرگتر را در آن جای داد.

راه حل های صرفه جویی درب زیرسقفی سکشنال

درهای گاراژ یا سکشنال زیرسقفی که از پنل های طرح چوب بخش به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، به این معنی که می توان از فضای اطراف باز استفاده کرد. این برای گاراژها یا وسایل نقلیه کوتاه تر مناسب است ، به وسیله آنکه وسایل نقلیه بتوانند در مقابل درب پارک شوند بدون اینکه به فضای بیرون بیایند. پنل های باکس سکشنال درب به سمت بالا از قسمت باز منحنی می شوند و سپس به داخل صندلی گاراژ باز می گردند. در صورت نصب و تنظیم دقیق ، برخلاف سایر درب های پارکینگ، یک قطعه قطعه می تواند ارتفاع و عرض کاملاً درایو را ارائه دهد. این یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که به دسترسی وسیع به وسیله نقلیه نیاز دارند و یا دارای ابعاد دسترسی محدود هستند.

پکیج های درب سکشنال دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و گزینه های طراحی همراه با فناوری قفل کردن خودکار است که سطح جدیدی از محافظت و امنیت را ارائه می دهد

  • ۰
  • ۰

جک پارکینگ

جک پارکینگ درب آهنی برای اتوماتیک ساختن برای اتوماسیون درهای چرخشی توسعه یافته در دسترس است. 3 دوره مختلف (300 میلی متر ، 400 میلی متر و 600 میلی متر) امکان اتوماسیون دروازه ها تا 4 متر در هر ورق را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک جک درب پارکینگ را می توان به راحتی توسط نصاب سمت چپ چرخاند و برعکس ، با برگرداندن تنها جهت برخی از قسمت ها را تشکیل می دهد.

  • ۰
  • ۰

کرکره شفاف

کرکره شفاف از مواد بر پایه ی پلی کربنات تشکیل شده است که در ضخامت و طرح های مختلف تولید می شوند. از مدل های تولیدی می توان به تیغه 2 میل با غضروف آلومینیم ، 3 میل با لوله گالوانیزه یا استیل و 4 میل با لوله گالوانیزه یا استیل اشاره کرد.

از تیغه شفاف که در 4 رنگ دودی ، برنز، بدون رنگ و مات شیری رنگ تولید می شود در کرکره هایی که بالا بودن امنیت مد نظر است استفاده می شود. همچون بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری، نمایشگاه ها، صرافی ها و طلافروشی ها...

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک پارکینگ به مجموعه ای از دستگاه ها همچون راهبند برقی ، درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره برقی ، جک پارکینگی و ..  اطلاق می شود که در ساختمان ها و پروژه های عمرانی به طور وسیع از آن ها استفاده می شود.

دروازه مانع اتوماتیک با حجم بالا یک موتور محرک مستقیم و یک محفظه از جنس استنلس استیل را ارائه می دهد که در آب و هوای کانادایی و همچنین در محیط های نمکی آب گرمسیری با دوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی است. این دروازه موانع پارکینگ دارای ورودی ها و خروجی های مختلف ، انتخاب سریع 10 تا 16 فوت طول و نزدیک سرعت و برعکس خودکار هنگام انسداد است. پنل های روشن / قرمز روشن راهنماهای متوقف کردن / رفتن را به رانندگان ارائه می دهند. در صورت رانندگی وسیله نقلیه به بازوی سد ، بازوی ترکیبکننده اختیاری صدمه • 2 سال ضمانت محدود به موتور و دروازه را به حداقل می رساند. بازوی سبک آلومینیومی برای نصب نیاز به ابزار خاصی ندارد. با داشتن پروفایل های باریک ، این سیستم گیت مانع برای فضاهای باریک و برنامه های با حجم بالا مناسب است.