درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند زنجیری

راهبند زنجیری برای بستن و پوشش دهی دهنه های 8 الی 16 متر کاربرد دارد. برای دهنه هایی که راهبند معمولی جوابگو نیست می توان از این نوع راهبند استفاده کرد. راه بند زنجیری از 2 ستون ثابت و یک زنجیر تشکیل شده است که با شل شدن و سفت شدن زنجیر مسیر حرکت وسایل نقلیه باز و بسته می شود.

تمام محصولات درب اتوماتیک برند کامه دارای مارک سیستم منحصر به فرد هستند ، که گواهی می دهد که محلول با توجه به ضوابط دقیق استانداردهای اروپا در مورد نیروی ضربه تولید و آزمایش شده است. این به معنای ایمنی بیشتر کاربر و سهولت نصب و نگهداری بیشتر نصاب است.

  • ۰
  • ۰

جک پارکینگی سیماران مدل فراز جزو جک های خوب و باکیفیت ایرانی می باشد که با گارانتی 30 ماهه در بازار بفروش می رسد. سیماران در دو مدل S4 و P4 در بازار فروخته می شود .جک پارکینگی S4 مدل قوی تری محسوب می شود . از سایر جک های ارزان قیمت ایرانی می توان به جک های پارکینگی میلان ، جک درب اتوماتیک یال ، جک بازویی آریا ، جک سوپر لایف ، جک محک و ... اشاره کرد.

  • ۰
  • ۰

پنل درب سکشنال

پنل درب سکشنال از ورق فولادی و منیزیم تشکیل شده است که داخل آن خمیر پلی اورتان تزریق شده است . کلیه ی درب های سکشنال از چندین پنل درب سکشنال تشکیل شده اند که به وسیله ی بست های فولادی و بسیار مقاوم و بی صدا بهم متصل شده اند. ابعاد پنل ها متغیر می باشند و پکیج ها وارداتی می باشند.

سیستم های کنترل پنل درب سکشنال

درب ها را می توان به صورت دستی یا با کمک درایو برقی با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور یا داخلی کنترل کرد.

در صورت درخواست مشتری ، در درهایی که قبلاً سوار شده اند می توان سیستم کنترل درب سکشنال زیرسقفی خودکار را نصب کرد. همچنین مکانیزم رهاسازی ویژه ای برای باز کردن قفل درایو الکتریکی در صورت قطع برق وجود دارد.