درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

راهبند زنجیری

راهبند زنجیری برای بستن و پوشش دهی دهنه های 8 الی 16 متر کاربرد دارد. برای دهنه هایی که راهبند معمولی جوابگو نیست می توان از این نوع راهبند استفاده کرد. راه بند زنجیری از 2 ستون ثابت و یک زنجیر تشکیل شده است که با شل شدن و سفت شدن زنجیر مسیر حرکت وسایل نقلیه باز و بسته می شود.

تمام محصولات درب اتوماتیک برند کامه دارای مارک سیستم منحصر به فرد هستند ، که گواهی می دهد که محلول با توجه به ضوابط دقیق استانداردهای اروپا در مورد نیروی ضربه تولید و آزمایش شده است. این به معنای ایمنی بیشتر کاربر و سهولت نصب و نگهداری بیشتر نصاب است.

تورنومیل های هوشمند توسط CAME توسط مرکز نمایشگاه مستقر در میلان راهبند زنجیری برای کنترل جریان بازدید کنندگان در سایت Rho-Pero انتخاب شده است. سیستم جدید کنترل دسترسی ما اولین بار در Salone del Mobile در میلان آغاز شد و به بیش از 340 هزار بازدید کننده در طول فقط 6 روز برای ورود و خروج به محل کمک کرد.

در قلب پلتفرم فناوری ایجاد شده راهبند برای مرکز نمایشگاهی میلان ، XVia ، یک تورنوتیل سه پایه است که دارای یک هد خواننده هوشمند طراحی شده برای Milan Expo 2015 ، برای اداره مجموعه ای پیچیده از داده ها راهبند زنجیری و متغیرهای مربوط به خواندن انواع مختلف پذیرش است. بلیط ، تعداد زیاد لوازم جانبی و بیش از 5 میلیون نفر که در نمایشگاه های تجاری ارائه شده در برنامه غنی رویدادها در اینجا شرکت می کنند.

با موفقیت در Milan Expo 2015 - بیش از 21 میلیون بازدید کننده در عرض 6 ماه - مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفت - راه حل پیشنهادی CAME مبتنی بر یک سیستم نوآورانه است راهبند زنجیری که قادر به تعامل با همه کارآمدترین فن آوری های کنترل ، امنیت ، نظارت و اتصال است امروز در بازار است. این گواهی بر نقش شرکت به عنوان یک ارائه دهنده راه حل ، قادر به مدیریت سیستم های پیچیده است.

نقاط دسترسی عابر پیاده به مرکز توسط 65 تورنمنت اتوماتیک کنترل می شود که در 4 طرف محل برگزاری نمایشگاه و در 4 منطقه پذیرایی در مرکز قرار دارند که دسترسی راهبند زنجیری به برخی از غرفه ها را کنترل می کنند. ماهیت بسیار متنوع این تورنوردی ها بدین معناست که برخی از واحدها در صورت لزوم ، درصورت نیاز به ورود کنترل شده ، فقط در مدت زمان 20 دقیقه منتقل و نصب می شوند ، و این سیستم را به یک راه حل ایده آل برای مدیریت وقایع موقت نیز تبدیل می کند.

XVia توسط CAME طراحی شده است تا در پروژه های کنترل دسترسی در مقیاس بزرگ ادغام شود ، نوآوری در فن آوری و توجه دقیق به جزئیات زیبایی را با هم ترکیب می کند. طراحی سفارشی ، سبک مینیمالیستی قفل برقی و ساختار جمع و جور آن اطمینان حاصل می کند که تورنورکت ها به طور یکپارچه در متنوع ترین محیط ها قرار می گیرند و می توانند با آرم رویداد فعلی شخصی شوند. اتصال شبکه اترنت 24-7 امکان کنترل زمان واقعی کلیه عملکردهای سیستم را فراهم می کند.

تورنیستیل راه بند زنجیری همچنین برای ارتباط با بازدیدکنندگان طراحی شده است ، با استفاده از سیگنال های نور و صدا برای سرعت بخشیدن به مرحله دسترسی - فقط 5 ثانیه - باعث کاهش صف و مدت زمان انتظار می شود. نشانگرهای جهت روشن هنگام عبور جریان در بالاترین حد ، عبور و مرور راه بند ایمن و آسانی را تضمین می کنند و سیگنال های نوری چراغ و چشمی ، فلاشر چشمک زن فهمیدن زمان عبور از آن را ساده می کنند. به لطف مکانیسم استاندارد موتور مجهز به XVia ، هنگام اعتبارسنجی بلیط ، سه پایه قبل از چرخش انجام می شود ، بنابراین عبور و مرور افراد را آسان می کند. برای شرایط اضطراری ، یا هنگامی که لازم است بلافاصله راه عبور را آزاد کنید ، XVia دارای عملکرد بازوی افتادگی است. پس از درب اتوماتیک بازیابی شرایط عادی کار ، بازوی سه پایه می تواند به طور خودکار تنظیم شود ، از جمله از راه دور.

این سیستم کنترل دسترسی CAME به فناوری اتوماسیون موجود استفاده می شود که برای دروازه ها و کرکره پارکینگ ، موانع جاده و ستون های موجود در منطقه Rho-Pero در مرکز نمایشگاه استفاده شده است ، که چندین سال است کنترل نقاط دسترسی محیطی و دسترسی جاده های داخلی را کنترل می کنند.

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • ali rezaee

راهبند

راهبند زنجیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی