درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰
  • نصب درب اتوماتیک چقدر زمان میبرد ؟

بسته به نوع درب اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره برقی ، جک پارکینگی ، راهبند و ...) و همچنین نیاز داشتن به کنده کاری و برق کشی قبل نصب ، این زمان متغیر می باشد ولی در حالت کلی می توان این زمان را از 4 ساعت برای جک پارکینگی تا یک روز کاری برای انواع کرکره و درب اتوماتیک شیشه ای تخمین زد. البته چنانچه پروژه نیاز به چندین درب اتوماتیک داشته باشد باید چندین روز را برای نصب درنظر گرفت.

  • نحوه ی محاسبه ی قیمت کرکره برقی به چه صورت است ؟

قیمت کرکره برقی از اجزای متغیر و ثابتی پیروی میکند. به طور مثال ابعاد تیغه ، جنس تیغه ، رنگ تیغه ، نصب و پروفیل کشی ، نوع موتور (ساید یا توبولار) ، ups دار بودن موتور یا بدون ups بودن آن ، طول و نوع شفت و ... همگی با توجه به نوع پروژه و درخواست کارفرما می تواند متغیر باشند ولی اجزایی همچون چراغ فلاشر ، چشمی ، رسیور و ... ثابت می باشند. برای استعلام قیمت همواره می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  • از زمان سفارش تا نصب پروژه چقدر زمان باید درنظر گرفت ؟

شرکت نوین گیت همواره سعی کرده است در سریع ترین زمان ممکن سفارش ها را پس ازدرخواست ارباب رجوع تولید ، مونتاژ و ارسال کند ولی زمان تقریبی وابسته به نوع پروژه ( به طور مثال جک پارکینگی زمانی در حدود 24 الی 48 ساعت وسفارش تیغه رول گیتر بین 1 تا 2 هفته ) متغیر می باشد و باید این مقدار زمان را همیشه درنظر گرفت.

  • لیست قیمت ها را چگونه می توان داشت ؟

با توجه به عدم ثبات قیمت ها و نوسانات بازار امکان ارائه لیست قیمت فعلا مقدور نمی باشد لذا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

برای دانستن نکات قابل توجه و انتخاب درست همواره می توانید از مطالب سایت که با دقت جمع آوری شده اند بهره بگیرید و همچنین کارشناسان ما در بخش فروش آماده ی پاسخگویی و راهنمایی شما هموطنان عزیز می باشند.

  • چه مقدار فضا برای نصب جک پارکینگی بازویی نیاز است ؟

به طور کلی برای پایه عقب نیاز به این است که از لولا درب 20 سانیتیمتر به سمت خارج به ارتفاع 25 سانتیمتر فضا در نظر گرفته شود. البته مقادیر دقیق تر را میتوان از دفترچه های راهنمای نصب هر محصول استخراج کرد.

  • چگونه می توان ریموت دستگاه را با رسیور آن ست کرد ؟

تنوع محصولات باعث شده اند که هر کدام روش خاص خود را برای ست کردن ریموت ارجینال داشته باشند که می توان با سرچ در YouTube (یوتیوب) فیلم آموزشی آن را یافت و چنانچه ریموت آن غیر ارجینال باشد می توان از روش زیر استفاده کرد.

دکمه لرن یا کد را از روی رسیور به مدت نیم ثانیه فشرده تا LED چشمک زن کنار آن شروع به چشمک زدن کند. حال دکمه ای از روی ریموت را فشار داده و نگه دارید تا LED چشمک زن به سرعت روشن خاموش شده و در نهایت خاموش شود. حال ریموت روی رسیور ست شده است.

همچنین برای پاک کردن ریموت ها باید دکمه لرن روی رسیور جک درب اتوماتیک را به مدت 10 ثانیه فشرده و نگه دارید. حال تمام ریموت هایی که روی این رسیور ست بوده از حافظه پاک شده و می بایست ریموت های جدید دوباره ست شوند.

  • گارانتی محصولات به چه صورت است ؟

کلیه محصولات با گارانتی عرضه می شوند و مقدار زمان گارانتی بستگی به شرکت های وارد کننده ی آن کالا دارد ولی مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خریداری شده از ما، به عهده ی شرکت نوین گیت می باشد.

  • برای بالا بردن امنیت کرکره برقی چه کاری می توان انجام داد ؟

تیغه های آلومینیم و گالوانیزه موجود در بازار از امنیت بالایی برخوردار نیستند و با چند ضربه پتک می توان آنها را از ریل خارج کرد لذا در مکان هایی که امنیت مکان تحت الحفظ از اهمیت برخوردار است بهتر است از تیغه های رول گیتر و پلی کربنات (تیغه شفاف) استفاده کرد که مقاومت بالایی در مقابل شدیدترین ضربه ها از خود نشان می دهد. برای کسب اطلاعات در مورد هر یک از این تیغه ها به صفحات آن ها از منوی محصولات مراجعه کنید.

  • کدام راهبندها قابلیت کارکرد با سیستم کنترل تردد و پلاکخوان را دارا می باشند ؟

کلیه ی راهبندها این قابلیت را دارند که با کلیه تجهیزات و سیستم های کنترل تردد همچون دوربین پلاک خوان ، تگ RFID ، دکمه ی پوش باتن و ... کار کنند و این قابلیت ها به راهبند خاصی محدود نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی