درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

یکی از راهکارهای بالا بردن امنیت مکان هایی که پنجره دارد کار گذاشتن کرکره پشت پنجره ای می باشد که می توان بنا به گفته ی پلیس پیشگیری تا 50 درصد امنیت را افزایش داد.

کرکره های پنجره انواع متفاوتی دارد و این اختلاف ناشی از جنس تیغه ها می باشد. می توان از انواع تیغه های پلی کربنات ، رول گیتر و فولادی برای افزایش امنیت استفاده کرد. همچنین برای کسانی که الویت آنها امنیت نمی باشد و مزایای دیگر کرکره پشت پنجره ای همچون زیبایی ، کاهش آلودگی صوتی ، افزایش راندمان و جلوگیری از هدر رفت گرما ، تنظیم میزان نور و ... مهم می باشد می توانند از تیغه های آلومینیمی استفاده کنند تا در هزینه ها نیز کاهش ایجاد کنند.

مزایای کرکره پنجره

صاحبان خانه تمایل دارند با خورشید رابطه عشق و نفرت داشته باشند. شما می خواهید اجازه دهید نور طبیعی خانه شما را روشن کند، اما گاهی اوقات این امر منجر به ایجاد مناطق زندگی می شود که از آنها اجتناب کنید زیرا بسیار روشن، خیلی گرم و کاملاً ناراحت کننده هستند.

  • اشعه ماوراء بنفش به کف، مبلمان و رنگ‌های شما آسیب می‌رساند و همه اینها به مرور زمان ارزش خانه شما را کاهش می‌دهد. و فراموش نکنید: UV می تواند به شما و عزیزانتان آسیب برساند.
  • کرکره های بیرونی این اطمینان را می دهند که خانه شما به خوبی کرکره پنجره از عوامل، نور شدید خورشید و نفوذهای خانه محافظت می شود.
  • این کرکره های جمع شونده علاوه بر ارائه ظاهری شیک و سرمایه گذاری عالی، در فضای ذخیره سازی بالا پنهان می شوند و با فشار یک دکمه می توان آنها را پایین آورد!
  • عکس‌های بیشتری را در گالری کرکره‌ پشت پنجره ای ما بررسی کنید، یا ببینید چگونه کرکره‌های ما با سایر گزینه‌های راهنمای شاتر ما مقایسه می‌شوند، بنابراین می‌توانید با دانستن اینکه در حال دریافت کرکره‌های مناسب برای خانه خود هستید، احساس راحتی کنید.

کرکره های برقی خود را طوری برنامه ریزی کنید که به شرایط بیرونی پاسخ دهند. در تابستان، به محض اینکه دمای داخل از 25 درجه سانتیگراد فراتر رفت، کرکره های شما به طور خودکار بسته می شوند.

مبلمان، حیوانات خانگی و گیاهان در برابر اشعه خورشید محافظت می شوند کرکره پنجره و خانه خنک می ماند. شما همچنین نیاز به روشن کردن تهویه مطبوع را به تاخیر می اندازید. در زمستان، خورشید به عنوان یک منبع گرمای مکمل عمل می کند. کرکره برقی پنجره ها برای استقبال از گرمای آن باز می شود و زمانی که خورشید غروب می کند بسته می شود تا گرما را در داخل نگه دارد. وقتی در سفر هستید، طوری به نظر برسید که در خانه هستید.

عملکرد شبیه سازی حضور، کرکره برقی شما را به طور خودکار در صبح، مانند هر روز صبح، باز می کند.

در شب، کرکره ها بسته می شوند و چراغ ها طبق معمول روشن می شوند. برای افراد خارجی، به نظر می رسد که شما در خانه هستید.

نصب کرکره پنجره

 با نصب کرکره پنجره خانه شما امن می ماند، گالری عکس کرکره های بیرونی یا گالری عکس ما را بررسی کنید تا تعدادی عکس نصب زیبا را ببینید و ایده بگیرید که کرکره های بیرونی ما چگونه ممکن است در خانه شما به نظر برسند.

یک شرکت خانوادگی در سن خوزه، کالیفرنیا است. کرکره های بیرونی ما علاوه بر سایر محصولات سایه بان خارجی ما به صورت سفارشی ساخته و متناسب با مشخصات منزل شما نصب می شوند.

هر یک از محصولات با کیفیت بالا ما مستقیماً از کارخانه و نمایشگاه مستقر در نصب کرکره پنجره در کالیفرنیا می آیند. ما تنها شرکتی در کالیفرنیا هستیم که محصولات سایه بان خارجی را از ابتدا تا انتها به صورت سفارشی طراحی، ساخت و نصب می کنیم. همین حالا با ما در تماس باشید!

چه در حال بازسازی و چه ساخت و ساز جدید، ما می توانیم راه حل های مناسب را به شما ارائه دهیم. تیم حرفه ای ما به شما کمک می کند تا سیستم شاتر خود را پیکربندی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد:

انواع کرکره پشت پنجره ای

انواع مختلف موتور: تجهیزات استاندارد در مقابل تجهیزات سفارشی

چگونه کرکره غلتکی فعلی خود را ارتقا و موتور کنید

انتخاب مواد ایده آل (آلومینیوم، پی وی سی)

و همه چیز در مورد نوع نصب (ریل راهنما، رنگ، نوار)، اندازه جعبه کرکره و غیره.

کدام کرکره (های) برای شما بهتر است؟

نصب کرکره برقی اولین قدم برای راحت تر و راحت تر کردن زندگی کرکره پشت پنجره ای در خانه است. آنها به عایق بندی خانه شما کمک می کنند، تلاش برای سرقت را دشوار می کنند، برای محافظت در برابر آفتاب و برای خاموشی کامل اتاق خواب شما ایده آل هستند. با افزودن لمسی از اتصال، خود را از کارهای روزمره رها کنید و بر آنچه دوست دارید تمرکز کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی