درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب ریلی برقی

درب ریلی برقی به وسیله ی یک موتور درب کشویی عمل می کند. درب ریلی اتوماتیک گونه ای از انواع درب اتوماتیک می باشد که برای سهولت در تردد طراحی شده است. لزوم استفاده از انواع موتور درب پارکینگ آنجایی معنا پیدا می کند که تردد زیاد می باشد و باز و بسته کردن درب توسط فرد سخت و طاقت فرسا می باشد.

با توجه به وزن و ابعاد درب پارکینگ می توان موتوری برای در تعبیه کرد تا به وسیله ی ریموت کنترل عمل باز و بسته شدن درب به راحتی و بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو صورت گیرد. معمولا درب های پارکینگ ریلی منازل وزنی کم تر از 1500 کیلوگرم دارند و درب های صنعتی کارخانه ها و سوله ها نیز وزنی کم تر از 4 تن است.

  • ۰
  • ۰

درب شیشه ای اتوماتیک از پرکاربردترین درب های اتوماتیک در جهان محسوب می شود که بدون دخالت دست باز و بسته می شود. هر درب اتوماتیک شیشه ای از متعلقاتی چون اپراتور ،شیشه سکوریت ،کاور آلومینیوم یا استیل و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.

اتوماسیون جدید درهای کشویی و تلسکوپی است که برای اطمینان از حداکثر سکوت ، روان بودن حرکت و قابلیت اطمینان طراحی شده است. درب شیشه ای اتوماتیک ظرفیت بارگیری 150 کیلوگرم در هر برگ یا حداکثر 200 کیلوگرم برای درهای تک برگ دارد. درب شیشه ای اتوماتیک طی تست های دوام فوق العاده ، بیش از 2000،000 چرخه عملکرد مداوم انجام شد.

  • ۰
  • ۰

همسطح کننده

همسطح کننده ها که شامل داک لولر و داک شلتر و انواع بالابر برقی صنعتی می باشند برای سهولت و بالا رفتن راندمان کار در محیط هایی چون کارخانه ها ، سوله ها ، انبارها و .. استفاده می شوند.

داک لولر نوعی از همسطح کننده های متحرک می باشند دستگاه های کنترل کننده حوض کوپرون که برای جبران هرگونه ناهمواری بین خلیج بارگیری انبار و ارتفاعات مختلف کف خودرو طراحی شده اند ، مطابق با هنجارهای اروپایی تولید و ساخته شده اند و بنابراین CE مشخص شده اند.

Kopron محاسبه دقیق ظرفیت های بارگیری شده اعلام شده و انتخاب دقیق لوازم جانبی و اجزای الکتریکی و هیدرولیکی مربوط به کیفیت دقیق آن را تضمین می کند ، مانند این که به رمپ ها اجازه می دهد از بدترین شرایط ، ضربات و بارهای بیش از حد پشتیبانی کنند.

  • ۰
  • ۰

کرکره رول گیتر که از فولاد بافته شده با روکش استیل ساخته شده است در هر متر مربع 18 الی 20 کیلوگرم وزن دارد و امنیتی ترین تیغه درب اتوماتیک محسوب می شود. معمولا از تیغه های رول گیتر در مکان هایی که امنیت بالا مد نظر کارفرماست استفاده می شود.

تیغه رول گیتر نوعی از کرکره برقی می باشد که بجای تیغه های آلومینیمی برای بالا بردن امنیت از تیغه های فولادی استفاده می شود. بقیه ی اجزای کرکره همانند موتور ، ریل ، شفت ، رسیور و متعلقات نصب یکسان می باشد.