درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

درب پارکینگ زیر سقفی سکشنال ساخت و ساز درب های گاراژ بخش اکثر درب های سکشنال به صورت استاندارد دو پوسته هستند و پانل هایی با فوم عایق به ضخامت 42 تا 67 میلی متر پر شده اند. این بخش ها عموماً از فولاد گالوانیزه برای استحکام و طول عمر ساخته می شوند.

ساخت کارآمد و چشمگیر یک درب سکشنال استحکام و پایداری را فراهم می کند که در سایر درها حتی در اندازه های بزرگتر از معمولی امکان پذیر نیست. در نتیجه، دهانه های گاراژ به میزان قابل توجهی بزرگتر را می توان با استفاده از یک درب مقطعی در نظر گرفت.

راه حل های صرفه جویی در فضا

درب پارکینگ زیر سقفی به صورت عمودی باز و بسته می شوند، به این معنی که می توان از فضای اطراف دهانه استفاده کرد. این برای گاراژهای کوتاه‌تر یا راه‌های ورودی مناسب است و به وسایل نقلیه اجازه می‌دهد بدون نیاز به فضایی برای «چرخش به بیرون» هنگام باز کردن در مقابل در پارک شوند. پانل های درب روی دهانه به سمت بالا خم می شوند و سپس به اتاق سر گاراژ باز می گردند. هنگامی که بر خلاف سایر انواع درب گاراژ نصب و مشخص شود، یک سکشنال می تواند ارتفاع و عرض کامل را ارائه دهد. این یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که نیاز به دسترسی وسایل نقلیه بزرگ دارند یا ابعاد دسترسی محدودی دارند.

عمل

طراحی مکانیکی درب گاراژ سکشنال به طور قابل توجهی با درب های گاراژ بالا و بالای متفاوت است. سیستم فنری عملکرد بسیار نرم‌تری نسبت به درب‌های معمولی رو به بالا و بالا ارائه می‌کند که مخصوصاً در درب‌های بزرگ‌تر مفید است. تمام درب های گاراژ سکشنال می توانند به صورت دستی یا الکتریکی کار کنند و درب پارکینگ زیر سقفی به دلیل مهندسی عالی، طراحی بی عیب و نقص و قطعات با کیفیت بالا، در هر دو حالت صاف و بی صدا نصب درب سکشنال باقی می مانند. پانل های درب سکشنال عملکرد ایمن را ارائه می دهند، با طراحی ضد گیر افتادن بین بخش ها برای جلوگیری از گیر افتادن انگشتان، و تعدادی دیگر از ویژگی های ایمنی که مطابق با تمام مقررات قانونی فعلی است.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملیاتی درب گاراژی سکشنال به فیلم های زیر مراجعه کنید - در این مورد، درب ساخت شرکت نوین گیت است.

درهای سکشنال عمدتاً از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند، اگرچه درب های آلومینیومی و چوبی موجود است. اکثر تولیدکنندگان با درب‌های فولادی خود پوشش‌های چوبی را ارائه می‌کنند که عایق و امنیت فولاد را به همراه این تصور زیبایی‌شناختی که فقط چوب می‌تواند ارائه دهد، ارائه می‌کند.

با درب های سکشنال انتخاب چوب بین تولید کنندگان متفاوت است. انتخاب چوب نرم یا چوب سخت شامل شوکران، بلوط اروپایی، ایروکو، آکویا، ماهون و چوب سدر است. درهای چوبی فقط تا عرض 8 فوت (2134 میلی متر) به صورت بالا و پایین در دسترس هستند، در حالی که بخش های چوبی را می توان تا عرض 5 متر (بیش از 16 فوت) ساخت!

دستگیره / قفل

همه تولید کنندگان درب های گاراژی سکشنال دستگیره را به عنوان یک گزینه ارائه می دهند. دستگیره ها و روش های قفل ارائه شده به طور قابل توجهی متفاوت است، از چفت چرخشی تک نقطه ای تا گیره دوبل با کابل. دستگیره های مشکی استاندارد قفل سیلندر پروفیل یورو هستند، اگرچه بسیاری از روکش های رنگی درب پارکینگ زیر سقفی یا فلزی توسط اکثر سازندگان ارائه می شود.

قاب ها

درب های گاراژی سکشنال چارچوب فرعی مانند درب های بالا و بالای ندارند، اما برای نصب مستقیم به سطح ساختاری نیاز دارند. در صورت نصب بین دهانه، یک کیت نصب تخصصی مورد نیاز است. این قاب درب سکشنال مانند درهای بالا و بالای آن در جعبه نیست و همچنین سر و پاهایی نیست که به هم قفل شوند. بخش قاب اساساً فقط برای حمل چرخ دنده و مکانیزم فنر است و برای نصب بر روی یک سطح خوب، صاف و سالم متکی است.

هنگامی که درب بین دهانه نصب می شود، همیشه به یک نوار پوششی نیاز دارید. این به این دلیل است که پایه‌ها برای قرار دادن پشت دهانه از قبل سوراخ شده‌اند و همچنین فقط در رنگ‌های محدود موجود هستند. این نوارها می توانند چوبی، یا نوارهای پوششی با طراحی خاص باشند که از در دسترس هستند.

آب و هوا

همه درب‌های گاراژی سکشنال دارای نوارهای آب‌وهوای لاستیکی باکیفیت هستند که در پانل پایینی درب، کناره‌های پایه‌های قاب، و نمای بالای پانل یا پانل درب تعبیه شده‌اند. هنگامی که درب سکشنال به درستی با یک کف تراز نصب شود، می تواند سطح بسیار بالایی از آب بندی را در برابر باد، باران، گرد و غبار و حیوانات موذی ایجاد کند.

 

درب های سکشنال تخصصی و سفارشی

افزایش شدید تقاضا برای درب‌های مقطعی از نوع «طراحی»، تولیدکنندگان را به تولید درب‌هایی با انعطاف‌پذیری برای استفاده از تقریباً هر ماده‌ای در نمای جلو سوق داده است. درب مقطعی "نما" ارائه شده توسط هورمن اقتباسی درب سکشنال از یک درب تجاری است، با مکانیزمی که مشتری یا پیمانکار را قادر می سازد تا الوار و سایر مواد را در قسمت جلویی کاشت کند. این به این معنی است که شما می توانید یا بیانیه ای جسورانه در طراحی داشته باشید، یا درب را با ظرافت با بقیه ساختمان ترکیب کنید.

هورمان همچنین را برای پاسخگویی به تقاضاهای درب سکشنال ارائه می دهد. یک درخواست به طور فزاینده ای محبوب لعاب هم سطح افست به طرز هوشمندانه ای چارچوب و بخش پانل درب را با انتخاب گزینه های لعاب پنهان می کند. استاندارد شیشه واقعی را در چارچوبی با گزینه های جداره دو یا سه جداره ارائه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی