درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از انواع جک درب پارکینگ ایرانی می توان به برندهای سیماران ، میلان ، آریا ، آتریا ، محک ، سوپرلایف ، سوزوکی و ... نام برد. قیمت جک های پارکینگی ایرانی به نسبت جک های ایتالیایی مناسب تر می باشد و چنان چه فرآیند نصب جک و انتخاب مناسب آن با توجه به وزن و ابعاد لنگه ها و میزان تردد به خوبی انجام پذیرد می توان سالیان سال با خیال راحت از آنها استفاده کرد.

سیماران از برندهای قدیمی و خوشنام می باشد که دارای گارانتی 30 ماهه خدمات پس از فروش می باشد و از قطعات باکیفیت در جک های فراز خود استفاده می کند. سیماران علاوه بر جک های بازویی ، تولید کننده جک های ریلی ، آیفون تصویری ، راهبند و تجهیزات برقی می باشد.

جک میلان نیز از جک های باکیفیت ایرانی می باشد که از انواع جک درب پارکینگ ایرانی می باشد  که با گارانتی 2 ساله به فروش می رسد.

  • ۰
  • ۰

کرکره پنجره ای به مانند کرکره های عادی دارای تیغه ، موتور ، ریل ، شفت ، رسیور و ... می باشد. از تفاوت های کرکره پنجره با کرکره اتوماتیک می توان به کوچک بودن ابعاد تیغه ها ، بی نیاز بودن از نصب فلاشر ، استفاده از موتور توبولار داخل لوله ای بجای موتور ساید اشاره کرد.

پرده کرکره چوبی به دلیل زیبایی و حس خوب و گرم چوب و فضای شیک و کلاسیکی که ایجاد می‌کند و علاوه بر آن قیمت بالاتر، عمدتا در فضاهای کلاسیک و لوکس که زیبایی در آن اهمیت بسیاری دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط داشته باشد. این نوع پرده کرکره با تمام سادگی که دارند هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند و به راحتی با هر فضایی ست می‌شوند.

در تیغه ی کرکره پنجره می توان از انواع تیغه ها استفاده کرد ، برای حالت امنیتی می توان از تیغه های پلی کربنات یا شفاف که از مواد پلی کربنات ضد ضربه ساخته می شوند ، رول گیتر که از مفتول 12 با روکش استیل 16 ساخته شده است نیز از انواع تیغه هایی می باشد که می توان بجای تیغه آلومینیم در کرکره پنجره ای استفاده کرد.