درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

راه بند

راه بند خودرو برای نظارت بر رفت و آمد خودروها در ورودی نگهبانی ها و پارکینگ ها نصب می شود. استفاده از راه بند مزایای زیادی همچون به نظم درآوردن خودروهای ورودی، اطلاع از میزان جای پارک باقی مانده ، اخذ عوارض پارکینگ ، جلوگیری از ورود افراد ناشناس و ... اشاره کرد.

ویژگی های مکانیکی تقویت شده این راه بند اتوماتیک به معنای ماندگاری طولانی مدت آن است. علاوه بر این ، بوم خارجی به راحتی قابل تعویض هستند بنابراین ظاهر خوب نیز قابل تجدید است. یک سیستم تحمیل چراغ و LED باعث می شود راهبند لایف برای هر مکان ، از مکانهای مسکونی گرفته تا صنعتی مناسب باشد. اتوماسیون به یک سیستم رمزگذار مجهز شده است تا دسترسی شما حتی ایمن تر شود. آخر مدل سوپرا مناسب استفاده فشرده است.

اگر به محصولی مقاوم و آسان برای حفظ آن احتیاج دارید Supra را انتخاب کنید.

- قابل استفاده برای رونق تا 5 متر.

- پوسته خارجی پوشش داده شده با رنگهای پلی استر مخصوص استفاده در فضای باز.

- مجهز به رمزگذار.

- با دیسک های چشمک زن کامل شوید.

- روشنایی LED بر روی بوم راه بند

ادغام Life Home با حضور گسترده بین المللی خود ، دارای مجوز ISO 9001: 2015 برای سیستم های مدیریت کیفیت است.

این یک هدف مهم است که استانداردهای بالای ما در مدیریت طراحی اتوماسیون گیت راهبند را به سود مشتریان خود تأیید می کند. یادآوری می کنیم که سیستم های جدیدی از میله ها و چراغ های LED برای سری موانع ALT در دسترس هستند. این راهنما برای تسهیل در انتخاب نوار ، LED و لوازم جانبی که امکان مدیریت رنگهای مختلف را فراهم می کند در نظر گرفته شده است.

برای دستیابی به صدور گواهینامه ISO 9001 ، شرکت ها باید یک سری الزامات تعریف شده توسط ISO - سازمان بین المللی استاندارد - را برآورده کنند و باید نشان دهند که آنها یک سیستم راهبند مدیریت کیفیت معتبر چگونگی انتخاب چراغ برای مزایای کلیدی اتومبیل  را اتخاذ کرده اند تا بتوانند محصولات و ارائه خدمات را مطابق راه بند با خواسته ها و انتظارات مشتریان آنها به منظور تضمین بهبود مستمر استانداردها ، سیستم مدیریت کیفیت بطور دوره ای توسط اشخاص ثالث تأیید می شود.

راهبند های پارکینگ به طور کلی دارای مزایا و معایب زیادی می باشند هیچ گاه نمی توان از انواع راهبند ستونی برای بوم و پایه نگهدانده استفاده کرد تاجایی که سیستم الکترومکانیک و یا هیدرولیک آن تقویت شود.

راهبند پارکینگ یا راه بند اتوماتیک با ویژگی های مکانیکی تقویت شده است که استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. این محصول برای مصارف صنعتی مناسب است و اتوماسیون برای افزایش ایمنی به سیستم رمزگذار مجهز شده است. سرانجام ، استفاده از رونق دور در شرایطی به ویژه بادی ضمانت اضافی است.

رعایت مقررات وزیران مربوط به گسترش ویروس کرونا، از امروز تا 13 آوریل شامل ، شرکت ما همچنان بسته خواهد بود.

 

این لحظه به ما فرصتی می دهد تا ضمن حفظ امنیت کامل کارکنان و همکاران خود ، خود را دوباره پیدا کنیم و راه های جدیدی برای پشتیبانی از مشتریان خود بیابیم. به همین دلیل برای هرگونه اطلاعات یا در صورت نیاز راه بند برقی می توانید با شماره تلفن مرکزی ما تماس بگیرید:

و به آدرس های ایمیل زیر:

برای تماس با بخش خرید ما

برای سوالات اداری

 

برای نیازهای تجاری ، می توانید در تماس های معمول با نماینده فروش خود تماس بگیرید

یا بنویسید به:

ادغام شرکت نوین گیت به شدت با مؤسسات بین المللی در مبارزه با COVID-19 می پیوندد و از منطقه ونتو در این لحظه از مشکلات جدی ، با یقین که همه ما با هم خواهیم ساخت حمایت می کند !!

  • ۹۹/۰۵/۰۵
  • ali rezaee

راه بند

راهبند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی