درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

راهبند سیماران از راهبندهای پرفروش و باکیفیت می باشد که بوم آن 4 الی 6 متر قابل تنظیم می باشد. راهبند الکترومکانیک سیماران برای ترددهای متوسط پیش بینی شده است. کاربرد آن در پارکینگ های عمومی و خصوصی ، ورودی مکان هایی همچون محوطه های باز، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن ، ایستگاه نگهبانی و ... می باشد.

راهبند سیماران نسبت به سایر راهبند های موجود خو ش قیمت و پرفروش تر می باشد و قطعات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. با کلیه ی دستگاه های کنترل تردد ، پلاک خوان ، دوربین کنترل سرعت ، تگ پلاک خوان و RFID قابل کار کردن می باشد.

متعلقات راهبند سیماران :

نیس با ساده سازی حرکات روزمره قصد دارد کیفیت زندگی را بهبود بخشد: محصولات درب اتوماتیک کاربردی با طراحی مهیج که به افراد اجازه می دهد با حداکثر راحتی و راحتی کامل وارد خانه خود شده و از آن خارج شوند و بنابراین از فضای زندگی خود به طور کامل لذت ببرند.

نیس ساده ترین ادغام ، گسترده ترین دامنه ، پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی ، بهترین طراحی و کاملترین و جذاب ترین سیستم اتوماسیون را ارائه می دهد.

نصب راهبند میله ای یا بازویی تنها جنبه بازدارندگی و هشدار برای راننده وسایل نقلیه در بردارد . به عبارت دیگر این راهبندها مقامت چندانی در برابر ضربه و برخورد خودرو از خود نشان نمی دهند . جنس بوم راهبند معمولا از آلومینیم درست شده تا در صورت برخورد وسایل نقلیه با بوم مشکلی برای خود راهبند به وجود نیاید و بوم به راحتی قابل تعویض می باشد . در صورتی که هدف از نصب راهبند جلوگیری از عبور خودرو باشد باید از انواع دیگر راهبند با مقاومت بالا نظیر راهبند های ستونی یا راهبند دفنی در برابر برخورد استفاده شود .

موانع زیبا برای کنترل راهبند سیماران حرفه ای هر نوع دسترسی طراحی شده اند: پارکینگ ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز نمایشگاهی ، شهربازی ها ، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن و همچنین انواع دیگر تأسیسات عمومی کوچک یا بزرگ.

بولارد ها و موانع موجود در راهبند سیماران از مواد محکمی ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر تأثیرات ساخته شده اند ، که آنها را برای تأمین امنیت در مکان های عمومی و مشاغل مناسب می کند. خواه مایل باشید از عابران پیاده و ویترین مغازه ها در برابر ترافیک محافظت کنید ، یا انبارهای انبار و سایر تجهیزات موجود در کامیون های لیفتراک ، ما فقط آنچه شما نیاز دارید را داریم.

 

در راه بند موانع پارکینگ ، پست های موانع و مخروط های ترافیکی جاده را ذخیره می کنیم که برای علامت گذاری خطوط و مناطق در جاده ها ، پارکینگ ها و سایر مکان های عمومی مناسب هستند. طراحی های بادوام ما ساخته شده اند تا دوام داشته باشند ، در عین حال برای ایمنی بسیار قابل مشاهده هستند. طناب و مانع زنجیره ای زیبا از نظر زیبایی به نظر می رسد و همچنین عملکردی جامد دارد. همین امر آنها را برای استفاده در مکانهایی مانند تئاتر ، کلوپ و رستوران ایده آل می کند.

 

محصولات آرامش بخش و مدیریت ترافیک به شما کمک می کنند تا سرعت و جریان ترافیک اطراف محل خود را کنترل کنید. محصولات مدیریت ترافیک ما از مواد محکم ساخته شده اند که برای حمل بارهای سنگین طراحی شده اند. سطح شیب دار ، سرعت گیر و صفحه های جریان ما به گونه ای طراحی شده اند که روزانه در ترافیک سنگین استفاده می شوند.

 

ما در فلاشر طیف وسیعی از محصولات را که امنیت دوچرخه ، موتورسیکلت و اسکوتر را تأمین می کنند ، در اختیار شما قرار می دهیم. ما همچنین قفل های فرمان ساخته شده از مواد مقاوم را برای اطمینان از محافظت عالی در برابر سرقت می فروشیم.

درب اتوماتیک طیف وسیعی از موانع بازو را ذخیره می کند - ایده آل برای ورودی و خروجی در تنظیمات و فضاهای مختلف بیرونی

 

بازوهای مانع ما به خوبی برای مجموعه ای از محیط ها مانند پارکینگ ها ، انبارها ، کارخانه ها و ساختمانهای اداری مناسب هستند.

 

مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ، نگهداری کم مانع دستی است. نصب آن محکم و محکم و فوق العاده ساده است. این نوع موانع دسترسی از مواد فولادی قوی ساخته شده اند تا راهبند برقی حداکثر حفاظت را برای ورود و خروج وسایل نقلیه فراهم کنند.

اکنون محصولات پیشنهادی ما را مرور کنید تا راه حل مناسبی متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود پیدا کنید

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • ali rezaee

راهبند

راهبند سیماران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی