درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

موتور درب اتوماتیک شامل انواع موتورهای جک پارکینگی بازویی ، ریلی ، زیرسطحی و ... ، موتور درب اتوماتیک شیشه ای ، موتورهای کرکره برقی ، موتور درب سکشنال ، موتور سریع السیر سه فاز صنعتی و ... نیز از انواع مدل ها محسوب می شود.

همان طور که مشاهده میکنید تنوع بسیاری در موتورهای درب اتوماتیک وجود دارد و هر کدام کاربردی متفاوت دارند و بسته به نوع کاربرد و محیط استفاده می توان از آنها بره برد.

انواع موتور درب اتوماتیک پارکینگ :

ساختار داخلی موتور DC را بهینه می کند تا موتور با سرعت کم به راحتی کار کند. علاوه بر این ، هنگامی که ممکن است گشتاور غیر عادی زیادی در حین کار ایجاد شود ، موتور می تواند برای تولید گشتاور بالا موتور درب اتوماتیک همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که حتی درب نورد مسدود است ، موتور هنوز یک گشتاور خروجی بزرگ برای تکمیل حرکت باز و بسته شدن درب برق دارد. .

پاور موتور یک موتور گیربکس را برای درب گاراژ برقی طراحی کرد که مجهز به کرم و دنده مارپیچ است. برای کنترل حرکت بالا و پایین دروازه نورد از سرعت کم و گشتاور زیاد خارج می شود. سنسور در داخل موتور نصب شده است تا سیگنال های چرخش و سرعت را فراهم کند تا کنترل الکترونیکی سیستم درب برقی را تسهیل کند.

موتور دنده DC برای سیستم درب برقی دارای ویژگی های تنظیم سرعت ساده ، گشتاور خروجی بالا ، عملکرد پایدار و قابل اطمینان است. موتور DC ساختار ساده ای پیدا می کند و روند ساخت آن کاملاً پخته است ، بنابراین اگر موتور ریلی DC را برای درب گاراژ برقی انتخاب کردیم ، روش خوبی برای کاهش هزینه است.

در انگلستان ، اکثر مشتریانی که به دنبال درب گاراژ جدید یا جایگزین هستند می توانند بلافاصله عملکرد و حرکت درب گاراژ غلتکی را درک کنند. قطعاً یک طراحی درب بسیار مرتب و جمع و جور است و متناسب با اکثر دهانه های گاراژ ساختاری است.

درب بالای سر گاراژ مقداری نیاز به توضیح و درک بیشتری دارد ، با این وجود در ایالات متحده آمریکا و اروپا این بزرگترین فروش درب گاراژ است و سالهاست که وجود دارد - چرا اینطور است؟

درب گاراژ کرکره ای را می توان تقریباً در هر شکل از باز شدن گاراژ نصب کرد ، چه در داخل ، چه در بین دیافراگم یا روبرو بدون هیچ ردیابی داخلی ، عملکردی منظم و جمع و جور به درب.

با این وجود ، درب گاراژ مقطعی برای اجرای موتور درب اتوماتیک  مسیرهای افقی به فضای داخل گاراژ نیاز دارد ، اما این در مورد همه تفاوت های مکانیسم اصلی است و اینکه چرا ممکن است هنگام مقایسه بین این دو مناسب نباشد. هر دو درب به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، و درب غلتک در واقع به فضای بیشتری برای قرارگیری رول نیاز دارد.

بنابراین ، چرا درب گاراژ مقطعی به عنوان گزینه بیشتر در نظر گرفته نمی شود؟ بالاخره هر دو درب را می توان در پشت هر شکلی از دهانه گاراژ نصب کرد. به نظر می رسد پاسخ فقط به تبلیغات ، قیمت و آگاهی برمی گردد. درب گاراژ غلتکی به خوبی در انگلستان تبلیغ می شود و درب گاراژ مقطعی ، به طور کلی موتور درب اتوماتیک شیشه ای هنوز هم چنین نیست. درب اتوماتیک پارکینگ غلتک برای یک فروشنده یا شرکت آسان است که قیمت آن را بفروشید ، بفروشید و نصب کنید ، و خریداران آن را بدون دانش قبلی درک کنند ، بنابراین از بسیاری جهات ، ابتدایی ترین  موتور سریع السیر سه فاز صنعتی  گزینه برای هدف گیری است. درب گاراژ مقطعی همیشه باید در نظر گرفته شود ، و در بسیاری از موارد ، شما می توانید درب گاراژ بیشتری را با پول خود دریافت کنید.

درب های گاراژ غلتکی را می توان در دو ماده مختلف تولید کرد: فولاد یا آلومینیوم. اسلایم های آلومینیومی ، اسکلت هایی با دو کف پوست پر از کف هستند که توسط یک پروفیل در بالای هر تخته سنگ به هم متصل می شوند ، در حالی که یک درب غلتکی استیل یک پرده پیوسته و تک پوستی است. این پرده های تک پوستی از یک ورق بزرگ و فولادی با پروفیل های دنده ای افقی تشکیل شده اند ، به این معنی که خلوص ورق می تواند به دور خودش بپیچد.

چندین تلاش برای تولید درب غلتکی در Upvc انجام شده است ، اما همه در ساخت درب سکشنال و ماندگاری نهایی شکست خورده اند. درب های غلتکی چوبی برای اندازه های مورد نیاز درب های گاراژ امکان پذیر نیستند و GRP هرگز گزینه ای نبوده است. یک تخته سنگ ارزان قیمت و ارزان قیمت که در ساخت درب گاراژ غلتکی استفاده می شود ، به دلیل فرسودگی حاصل از اتصال و سنگ زنی در هنگام منحرف شدن دانه ها ، طول عمر بسیار کمی دارد. این به نوبه خود باعث کشیدن درب و آسیب رساندن به تمام قطعات متحرک می شود که قسمتهای زیادی از آنها در درب غلتک متوسط ​​وجود دارد. حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که این اسکلت ها در شمال اروپا تولید می شوند و به عنوان مثال تخته سنگی نیستند که در کرکره اصلی پنجره برای محافظت در برابر آفتاب در اسپانیا یا فرانسه استفاده می شود. البته بسیاری از اجزای بسیار ارزان از چین راه پیدا می کنند و همچنین موتورهای ارزان قیمت با قطعات غیرقابل تعویض را شامل می شوند زیرا در دسته های بزرگ و یکبار تولید موتور درب اتوماتیک می شوند.

درب های گاراژ مقطعی در پانل های فولادی گالوانیزه تک پوسته و دو پوست با عمق های مختلف ، پانل های GRP (فایبرگلاس) ، پانل های چوبی و پانل های آلومینیوم موجود است. اتمام پنل در جلوه های کلی جک پارکینگی نمایشگرها بسیار متفاوت است. صرفه اقتصادی فولاد تک پوستی ، استحکام و عایق بندی عالی فولاد عایق پوست دو ، زیبایی و گرمای چوب و GRP و احساس مدرن آلومینیوم ، همه گزینه های در نظر گرفتن درب های مقطعی است.

به طور کلی ، فولاد مقرون به صرفه ترین و پس از آن آلومینیوم ، GRP و در آخر چوب است ، که گرانترین گزینه است زیرا دست ساز هستند و در گونه های چوبی کاملاً انتخاب شده با حداقل خطر تاب خوردگی تولید می شوند. باز هم ، بهترین درهای مقطعی در آلمان و درهای مقطعی GRP فقط در انگلستان تولید می شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی