درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

راهبند امنیتی

راهبند امنیتی به راهبندی اطلاق می شود که علاوه بر کنترل تردد وظیفه ی تامین امنیت مکان استفاده کننده از راهبند را  بر عهده دارد. به طور مثال نهادهای دولتی و امنیتی همچون پادگان ها، نیروی انتظامی، سفارت خانه ها و... که امنیت رکن مهمی برای عبور و مرور می باشد حتما باید از راهبندهای امنیتی بهره ببرند.

دو گونه از راهبندهای موجود در بازار امنیتی می باشند که در ادامه به بررسی هریک از آنها می پردازیم :

 

1- راهبند ستونی

بولارد ضد تروریست با قابلیت حفاظت، جلوگیری از حملات تروریستی و کنترل تردد مناطق امنیتی و حساس ساخته می شود. جنس بدنه و قطر راهبند ستونی، این قابلیت را به آن می دهد که بتواند وسیله ی نقلیه ی 7 تنی با سرعت 100 متر بر ثانیه را متوقف کند. برای نصب این راهبند نیاز به حفر فونداسیونی به عمق حداقل 1 متر مورد نیاز است.

تعداد تردد راهبندهای ستونی نامحدود می باشد و حرکت آنها به صورت عمودی می باشد. همچنین بر روی راهبند چشمی وجود دارد که در صورت وجود خودرو بر روی آن ستون بالا نیاید تا به خودرو صدمه وارد نشود. همچنین این راهبندها بی نیاز از سرویس و نگهداری می باشند.

راهبند ستونی فادینی مدل TALOS

بولارد هیدرولیک TALOS با درنظر گرفتن دو هدف عمده که قابلیت اطمینان و کارایی می باشد، تولید یافته است. تمام کابل ها و اتصالات الکتریکی دستگاه توسط کارخانه در داخل جعبه ضد آب قرار داده شده که براحتی توسط یک کانکتور با استاندارد ایمنی IP66 قابل جداکردن می باشد. مرکز کنترل دستگاه در قسمت بالایی بولارد جاسازی شده است تا در صورت نیاز به سرویس برای تکنسین فنی وجود داشته باشد. استاندارد ایمنی دستگاه IP67 می باشد. در صورت نیاز به درآوردن دستگاه از پست داخل زمین با کشیدن یک کانکتور به راحتی می توان دستگاه را از داخل زمین درآورد. مرکز کنترل ELEPRO S40 که می توان 4 بولارد را همزمان کنترل کرد.

مرکز کنترل دستگاه امکان کنترل از طریق انواع کارت خوان و دوربین های پلاک خوان را نیز دارد و مجهز به ریموت کنترل کی سوئیچ مخصوص اتاق نگهبانی و خلاص کن دستی می باشد.

راهبند ستونی فک مدل J355 HA

 

بولارد ضد تروریست FAAC مدل J355 HA با قابلیت حفاظت ، جلوگیری از حملات تروریستی و کنترل تردد مناطق امنیتی و حساس

 

بولارد J355 HA تست ایمنی استاندارد امریکا ASTM را با موفقیت گذرانده و توانایی متوقف کردن وسیله نقلیه با وزن 7 تن و سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را دارا می باشد. مدت زمان عملکرد 5 ثانیه که قابلیت کاهش سرعت عملکرد تا 1 ثانیه در موارد اضطراری را دارد.

 

سایر ویژگی ها :

 

ارتفاع بولارد 100 سانتی متر ، قطر 35.5 سانتی متر و ضخامت بدنه بولارد 16 میلی متر

بدنه از جنس استیل ضد زنگ

مجهز به دو عدد لوپ دیتکتور

مجهز به چراغ چشمک زن LED و بیزر (صدای هشدار دهنده) در زمان حرکت

تعداد تردد نامحدود

بی نیاز از سرویس و نگهداری

IP67

 

2- راهبند دفنی

این نوع از راهبندها شامل صفحات فولادی ضخیم و در مواردی همراه با نیزه می باشند که در مواقع نیاز از زمین به سمت بالا حرکت می کنند و مسیر پیش بینی شده را مسدود می نمایند. با توجه به ضخامت بالای صفحه متحرک این نوع راهبندها ، نیروی های ناشی برخوردهای شدید را  به خوبی تحمل می کند و از قوی ترین و با امنیت ترین راهبند های موجود تلقی می شوند.

همانند راهبند ستونی ، راهبند دفنی نیز نیازمند حفر فونداسیون داخل زمین می باشد و ضد خرابکاری و عملیات تروریستی می باشد و قابلیت متوقف نمودن کامیون با 20 تن بار و سرعت 100 کیلومتر را دارا می باشد . همچنین راهبند دفنی مجهز به سامانه الکتروهیدرولیک هوشمند برنامه پذیر، قابلیت کنترل از راه دور و تحت وب و سازگار با سامانه هوشمند مرکزی مدیریت و کنترل ترافیک را دارا می باشد .

 

مشخصات راهبند دفنی :

سیستم هیدرولکی و قابلیت کنترل هوشمند و خودکار

قابلیت ساخت سفارشی به ابعاد شما

دارا بودن کلیه ی ویژگی های سایر راهبندها نظیر قابلیت همخوانی با دوربین های ثبت پلاک و تجهیزات کنترل تردد ، دارای چشمی الکترونیکی و چراغ هشدار دهنده ، کنترل با ریموت ، خلاص کن هنگام قطع برق و …

شاسی کشی کامل بدنه و شاسی تقویت شده

دارای قدرت های متفاوت و قابلیت تنظیم ارتفاع

سرعت عملکرد این راهبندها بین ۲ تا ۸ ثانیه قابل تنظیم می باشد

قابلیت اتصال به UPS

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • ali rezaee

راهبند امنیتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی