درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

سیستم های اتوماسیون درب ریلی اتوماتیک یا درب کشویی راه حل ایده آل برای مکانهای مسکونی و صنعتی است. آنها حتی برای شرایط متوسط و سنگین مناسب برای استفاده متوسط و سنگین هستند. موتورهای دروازه کشویی قادر به تنظیم دروازه های حداکثر 3500 کیلوگرم با سرعت 16 متر در دقیقه هستند. اپراتورهای دروازه در پایان و ساختارهای یکسانی را با هم به اشتراک می گذارند و به ساده سازی نصب کمک می کنند. موتور دروازه کشویی خود را با کلیدهای شخصی برای انتشار دستی مجهز کرده است و دارای عملکرد سریع به هنگام باز و بسته شدن است که میزان گشتاور مورد نیاز برای باز و بسته شدن دروازه ها را برای ایمنی و قابلیت اطمینان تنظیم می کند . نصب کنندگان می توانند با استفاده از پروتکل امن وزن درب ریلی ، تنظیمات و تشخیص آن را بررسی کنند. مشتریان می توانند برای کنترل باز و بسته شدن ، برنامه اختصاصی درب ریلی پارکینگ را بر روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنند.

افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی ، FAAC در حال تولید سیستم های اتوماسیون برای دروازه ها است. طیف گسترده ای از محصولات برای تبدیل دروازه خود به یک دروازه اتوماتیک FAAC. دروازه نوسان درب ریلی اتوماتیک خودکار کیت درب ریلی پارکینگ ، زیرزمینی ، خارجی یا کشویی. کیفیت ، ایمنی و سهولت استفاده و نصب همواره ویژگی اصلی کلیه سیستمهای اتوماسیون FAAC برای دروازه بوده است.

طیف وسیعی از محصولات اتوماسیون شامل ساخت و اتوماسیون درهای ورودی برای تأمین نیاز مشتری است. دروازه های ساختاری فولادی برای کلیه بخش های بازار طراحی شده و ساخته شده اند ، از دروازه های وزن دربهای ریلی مهمترین گذینه برای انتخاب جک پارکینگی ریلی می باشد طراحی شده با وزن سبک تا دروازه های صنعتی درب ریلی اتوماتیک با ساختار بزرگ. علاوه بر این ، سری سری محصولات اتوماتیک کشویی دروازه با ارائه راه حل های کامل دروازه ورودی به مشتریان خود یک مزیت اضافه عمل می کند.

 

سیستم کشویی گیتس اتوماتیک اتوماسیون ترکیبی استثنایی از توسعه ، طراحی و بهره وری بی عیب و نقص است. این پیشرفته ترین سیستم اتوماسیون دروازه است که مبتنی بر فناوری الکترو مکانیک کیت درب ریلی پارکینگ برای استفاده ناهموار با چرخه وظیفه سنگین است. دروازه های ردیابی شده از فولاد را ارائه می دهد که گزینه های نامحدودی را ارائه می دهند.

 

مکانیزم درایو کشویی دروازه از ساختاری براق و در عین حال محکم برخوردار است و منطقه بسیار کم پشتی را به دست می آورد. سیستم های اتوماسیون درهای کشویی برای مدیریت دروازه هایی با معمولا باز و بسته شدن این درب کم صدا می باشد عرض های قابل توجهی بزرگتر ساخته شده اند. بنابراین این یک جایگزین مطمئن برای دروازه های کشویی طناب دار است.

 

ویژگی های اصلی درب ریلی اتوماتیک عبارتند از:

 

یک کلاچ مکانیکی قابل تنظیم نیروی رانش مورد نیاز را تحویل می دهد و عملکرد آرام را به سمت دروازه فراهم می کند.

واحدهای الکترومکانیکی برگشت ناپذیر ، دروازه را به طور ایمن قفل می کند در حالی که یک کلید ویژه برای آزاد کردن عملکرد دستی در هنگام قطع برق ، آزاد می کند.

سیستم الکترونیکی به موقع به همراه سوئیچ های داخلی ، تبلیغات دقیقی را ارائه می دهند و ایمنی بیشتری به موتور الکتریکی اضافه می کنند. کنترل پنل الکترونیکی به منظور پذیرش کنترل های مختلف و درب ریلی اتوماتیک لوازم جانبی ایمنی مانند سنسورهای پرتو نوری ، کنترل از راه دور کارت مغناطیسی و غیره (اختیاری) طراحی شده است.

واحد درایو الکترو / مکانیکی با احتیاط قرار دارد و نصب و راه اندازی تمیز و بدون درهم و برهم را فراهم می کند.

سنسور نوری (اختیاری) به عنوان وسیله ایمنی هنگام شناسایی هرگونه موانع در هنگام بسته شدن درب های ریلی صنعتی نیز از 500 کیلوگرم تا 3000 کیلوگرم می باشند دروازه ، برای جلوگیری از حرکت خود از سیگنال استفاده می شود.

دروازه های کشویی با یک فشار دکمه به صورت استاندارد ارائه می شود. با این حال می توان آن را با رابط طیف گسترده ای از تجهیزات کنترل دسترسی متناسب با نیاز مشتری خاص تنظیم کرد.

برگ دروازه های کشویی در یک صفحه عمودی توسط مجموعه ای از پست های راهنمای با غلطک های راهنمای قابل تنظیم نگه داشته شده و توسط یک قفسه و رینگ هدایت می شود.

کنترل موقعیت یابی گیت توسط یک رمزگذار با برنامه نویسی خودآموز انجام می شود که زمان نصب را به حداقل می رساند و برنامه نویسی را بهینه می کند. برنامه نویس یکپارچه به یک صفحه نمایش تعبیه شده است دربهای ریلی مسکونی بین 300 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم می باشد که مراحل برنامه نویسی را نظارت می کند ، تعداد مانورهای درب ریلی اتوماتیک انجام شده توسط دستگاه را شمارش و نمایش می دهد و به لطف حضور ساعت واقعی می تواند تنظیم پارامتر عملکرد سریع را تنظیم کند. دستگاه مجهز به سیستم رها سازی دستی و ایمن با یک کلید شخصی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی