درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک پارکینگ , راهبند پارکینگ , درب اتوماتیک شیشه ای

  • ۰
  • ۰

جک پارکینگی

برای جک پارکینگی مدل های متفاوتی  در 230V ، 110V و 24V در دسترس است. 3 دوره مختلف (300 میلی متر ، 400 میلی متر و 600 میلی متر) امکان نصب بر روی دروازه ها تا 4 متر در هر ورق را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک موتور راست را می توان به راحتی توسط نصاب سمت چپ چرخاند و برعکس ، با برگرداندن تنها جهت چشمی - مرکز فرمان - ریموت کنترل - فلاشر - جک بازویی - قطعات نصب برخی از قسمت ها را فراهم میکند.

بیش از 50 سال ، FAAC در حال تولید سیستم های درب اتوماتیک برای دروازه ها است. طیف گسترده ای از جک های بازویی الکتروهیدرولیک محصولات برای تبدیل دروازه خود به یک دروازه اتوماتیک FAAC. دروازه نوسان خودکار ، زیرزمینی ، خارجی یا کشویی. کیفیت ، ایمنی و سهولت استفاده و نصب جک برقی همواره ویژگی اصلی کلیه سیستمهای اتوماسیون FAAC برای دروازه بوده است.

محدوده موتور به لطف ساختاری که از پوسته های آلومینیومی کامپوزیت شده و مواد با کیفیت بالا مانند دنده کرم و تاج برنز تشکیل شده است ، حداکثر مقاومت ، قابلیت اطمینان و طول عمر را تضمین می کند. نصب سریع چشمی : دارای  سیستم مادون قرمز می باشد و اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند و سریع جک پارکینگی ، به دلیل سرعت زیاد در باز و بسته شدن همراه با عملکرد خاموش ، حداکثر راحتی را به شما می دهد. موتور برگشت ناپذیر است. با توجه به سیستم قفل مثلثی کلید ، باز کردن اضطراری همیشه آسان است.

دروازه های چرخان به طور خودکار با سیستم های اتوماسیون قادر به جابجایی بالها به عرض 5 متر هستند. همچنین یک سیستم اتوماسیون زیرزمینی وزن هر لنگه درب را برای پنهان کردن قطعات متحرک و جلوگیری از تغییر تصویر یا سبک دروازه ارائه می دهد.

اپراتور الکترومکانیکی با بازوی مفصل برای مصارف مسکونی ، برای برگهای درهای چرخشی تا 2 متر و 200 کیلوگرم. ایده آل برای هر گونه نیاز به نصب ، حل مشکلات مرتبط با ستون های بزرگ جک پارکینگی به تعداد تردد در شبانه روز لطف سیستم اهرم را آسان می کند. واحد کنترل یکپارچه اپراتور جک پارکینگی فادینی (FADINI) محصول کشور ایتالیا می باشد و به عنوان یکی از اولین متخصصین در زمینه درب های اتوماتیک می باشد . جک پارکینگی فادینی دارای تنوع محصولات زیاد است و بر رویانواع درب های مکان های مسکونی، تجاری و سازمانی قابل نصب می باشد سوئیچ محدود و توقف مکانیکی است.

بسته به وزن و طول دروازه ای که می خواهید اتوماتیک کنید ، از شما دعوت می شود تا کاتالوگ گشودنی درهای نوسان را بررسی کنید و بین سری عرض هر لنگه درب انتخاب کنید تا دروازه برقی کامل را پیدا کنید اتوماسیون (کیت دریچه برقی برقی) یا درب گیت برای برنامه شما. کیت گیت اتوماتیک سری EON برای استفاده در مناطق مسکونی به بهترین وجه قابل استفاده است زیرا ابعاد درب بازکن دروازه نوسان برقی اجازه می دهد تا در مناطقی با فضای محدود در دسترس نصب شود. از طرف دیگر ، درهای بازوی درهای نوسان سری NEO نیز برای کاربردهای مسکونی به عنوان کیت دریچه برقی جک پارکینگ دروازه برقی ترجیح داده شده است و به شما اجازه می دهد تا برگها تا 4 متر و 300 کیلوگرم به کمک موتور باریک که در آن قرار دارد ، به صورت خودکار انجام شود.

 اتوماسیون دروازه نوسان الکترومکانیکی سری ROTELLO دارای مکانیزم انعطاف پذیر بوده و عملیات پر سر و صدا ای را انجام می دهد که توانایی انجام در هر شرایط محیطی را دارد. اپراتور بازوی مفصل الکترومکانیکی سری SPIDER کاربردهای گسترده ای را در سازه های دارای ستون های بزرگ می یابد.

ساخت آن با استفاده از مواد باکیفیت انجام می شود و باعث دوام طولانی جک زیرسطحی مدت آن می شود. درب بازکن های سری HYDRO و سری SCARABEO از دیگر بازکن های دروازه نوسان در این دسته هستند که برای کاربردهای خاص استفاده می شوند و قابلیت کارایی بسیار خوبی دارند.

اتوماسیون برای دروازه نوسان

با برگ تا 6 متر - 750 کیلوگرم

قوی و قابل اعتماد

جت XL در نسخه 24 Vdc: موتور گیت های در حال چرخش که دامنه تعالی را کامل می کند.

ساختار آلومینیوم ریخته گری ، قطعات مکانیکی فولاد و برنز و نصب آسان به لطف جک های پارکینگ راه حلهای جدید اتخاذ شده ، امکان استفاده از جت XL با برگهای سنگین را فراهم می آورد.

سیستم چسباننده عقب با چنگک های کج شدن یک راه حل ساده است که به تراز کردن کمک می کند و خطاها را تا 5/5 درجه جبران می کند.

تنظیم کلید مکانیکی سوئیچ در طی مراحل باز و بسته شدن از بالا و با خارج کردن پوسته ای که پیچ بی پایان را پوشانده است انجام می شود. این عملیات بی دردسر است زیرا همه چیز جک پارکینگی دسترس و به خوبی قابل مشاهده است ، امکان تنظیم سریع را می دهد

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • ali rezaee

جک پارکینگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی